"Nya influensan" (svininfluensan)

Nu är det dax för vaccineringen av "nya influensan" för gravida. .

Onsdag 09.19.21 kl 13-16
Torsdag 09.10.29 kl 10-12


Allt jävla tjat & gnat det är jhu för fan kviksilver i skiten!
Det är absolut inte bra för några kroppar överhuvudtaget,
Och att inte fostret skadas utav vaccinet det vet dem jhu inte äns
eftersson vi är dem första försökskaninerna. . så pissoff,
blir jag sjuk blir jag det sedan efter de tar jag ställning till skiten.


DET VA SAMMA SKIT MED FÅGEL INFLUENSAN!!
det dö lika många under vanliga influensan
så är det dax är det väl så då.


Piss Off MED PANIKEN FOKL HAR!



Kommentarer
Postat av: Linda

Yees det har vi.. Har haft 3 st bm nu som sagt att det blir en liten pojke : ). har ni kollat?

kram

2009-10-14 @ 09:58:50
URL: http://lindagestrin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag diggar din blogg, så hoppas det kommer en uppdatering snart, gillar att läsa om gravida tjejer :)

2009-10-19 @ 19:53:58
Postat av: linda

ooo jag ville oxå att det skulle bli en överasskning men kunde inte hålla mig tillslut.. haha! jaa det har vi.. det blir en liten liam som det ser ut nu i namnväg : )

2009-10-20 @ 17:36:57
URL: http://lindagestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0