BM igen .. =)





Dax för BM nu 13.30 . . =)


Nästa tid är den 4 nov 13.30 =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja den går väldigt fort faktsit Och skönt är väll det :)



Nehe okej,, jo jag ska nog göra det ska prata lite med min barnmorska och se vad hon säger.

Men hört att det inte är farligt för barnet då kvicksilver halten inte är stor.

Bättre de än att kanske insjukna i influensan så det ska hända något där ändå.

Så det känns som de kvittar, vaccineras jag ine får jag säkert influensan skulle inte förvåna mig.

Så jag ska iallfall dit och prata med henne .

Så tror jag nog ska göra det.

2009-10-13 @ 09:39:23
URL: http://hannafors.blogg.se/
Postat av: Linda

det känns spännande som fan : ) oo jag längtar otroligt mycke. kan dock inte påstå att jag njutit av denna graviditet men ändå så längtar jag fruktansvärt mycke tills han kommer : ) själv då?

2009-10-13 @ 12:02:21
URL: http://lindagestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0